- Детски градини
- 1. клас
- 2. клас
- 3. клас
- 4. клас
- 5. клас
- 6. клас
- 7. клас
- Български език и литература
- Английски език
- Немски език
- Руски език
- Френски език
- Математика
- Компютърно моделиране и информационни технологии
- История и цивилизации
- География и икономика
- Биология и здравно образование
- Физика и астрономия
- Химия и опазване на околната среда
- Музика
- Изобразително изкуство
- Технологии и предприемачество
- 8. клас
- Български език и литература
- Английски език
- Немски език
- Руски език
- Френски език
- Испански език
- Математика
- Информационни технологии
- Информатика
- Философия
- История и цивилизации
- География и икономика
- Биология и здравно образование
- Физика и астрономия
- Химия и опазване на околната среда
- Музика
- Изобразително изкуство
- Технологии и предприемачество
- 9. клас
- Български език и литература
- Английски език
- Немски език
- Руски език
- Френски език
- Испански език
- Математика
- Информационни технологии
- Философия
- История и цивилизации
- География и икономика
- Биология и здравно образование
- Физика и астрономия
- Химия и опазване на околната среда
- Музика
- Изобразително изкуство
- Технологии и предприемачество
- 10. клас
- 11. клас
- Български език и литература
- Английски език
- Немски език
- Руски език
- Френски език
- Испански език
- Математика
- Информационни технологии
- Гражданско образование
- История и цивилизации
- География и икономика
- Биология и здравно образование
- Физика и астрономия
- Химия и опазване на околната среда
- Изобразително изкуство
- 12. клас
- Български език и литература
- Английски език
- Немски език
- Руски език
- Френски език
- Испански език
- Математика
- Информационни технологии
- Философия
- Гражданско образование
- История и цивилизации
- География и икономика
- Биология и здравно образование
- Физика и астрономия
- Химия и опазване на околната среда
- Изобразително изкуство
- STEM
- Друга литература
- Безплатни
Оплаквания на потребители
Потребителят има право да подаде оплакване срещу „Просвета – София” АД чрез интернет страницата на Комисията за защита на потребителите: www.kzp.bg, като избере и попълни електронната форма за подаване на жалба/сигнал. Оплакването може да бъде подадено и лично от потребителя в удобен за него регионален център на Комисията за защита на потребителите в страната.
При възникване на спорове между потребителя и „Просвета – София” АД потребителят има право да отнесе спора за алтернативно разрешаване пред Общата помирителна комисия към Комисията за защита на потребителите на адрес: гр. София 1000, ул. „Врабча” № 1, http://kzp.bg/pomiritelna-komisiya, имейл adr.sofia@kzp.bg.
Потребителят има право да подаде жалба и на Европейската платформа за онлайн решаване на спорове: http://ec.europa.eu/odrк – портал за достъп, който позволява на потребителите и търговците в Европейския съюз да уреждат споровете си, свързани с трансгранични и национални онлайн покупки.
Потребителят може да адресира кореспонденция и жалби и директно до „Просвета – София” АД на адрес: гр. София 1618, кв. „Овча купел”, ул. „Земеделска” № 2, тел. +359 2 818 20 10, факс +359 2 818 20 19, имейл info@e-uchebnik.bg, www.prosveta.bg. „Просвета – София” АД разглежда всяка жалба в 7-дневен срок от постъпването ѝ, като уведомява потребителя за своето решение по случая. Ако потребителят не е удовлетворен от решението на „Просвета – София” АД, дружеството предоставя на потребителя на хартиен или на друг траен носител горепосочената информация за алтернативно решаване на спорове. „Просвета – София” АД не участва в други институционализирани извънсъдебни процедури за разрешаване на спорове и за обезщетяване, освен пред посочените по-горе органи за алтернативно решаване на спорове, в чийто обхват на дейност попада