Комплект електронни познавателни книжки за 6 – 7 годишни
- Период на абонамента:
12-месечен абонамент
1 × BGN 19.99
Subtotal: BGN 19.99
Учебникът по български език за профилирана подготовка за 11. и 12. клас ‒ модул „Езикът и обществото”, е създаден от екип от водещи специалисти както в областта на класическите езиковедски дисциплини, така и в областта на такива съвременни приложни лингвистични дисциплини, като психолингвистиката и социолингвистиката.
Тетрадката по писане се използва в единство с буквара и читанката за обучението, организирано в чужбина. Тя осигурява овладяване на изучаваните ръкописни букви.
Учебникът, съобразен с измененията в програмата, която влиза в сила от 2024/2025 г., представя произведенията от програмата по достъпен и интересен начин. Поместени са всички необходими откъси от изучаваните творби.
Помагалото е преработено съобразно промяната в учебната програма, като тестът за поемата „Дон Жуан“ от Джордж Гордън Байрон е заменен с тест за стихотворението му „Как искам пак да съм дете“. Промяната е в сила от 2024/2025 учебна година.
Тетрадката към читанката за 3. клас е предназначена за задълбочаване и разширяване на литературните компетентности на учениците. Всяка страница в нея съответства на урочна тема в читанката. Включените учебни задачи:
усъвършенстват четивната техника;
развиват четенето с разбиране на художествен текст;
подпомагат осмислянето на новите литературни понятия;
развиват комуникативноречевите способности на учениците.
Сборникът „Сто на сто успех! Тестове по български език и литература за Националното външно оценяване с подробни разяснения на отговорите и полезни практически съвети. 7. клас. Книжка 2“ е част от поредицата „Сто на сто успех!“ на издателство „Просвета – София“ АД и е предназначен …
Помагалото „Диктовки за 4. клас“ е съобразено с изискванията на актуалната учебна програма по български език и литература на МОН и може да се използва към всички учебници. Съдържа разнообразен материал за диктовки – думи, изречения и текстове, като акцентът е върху правописните трудности. Предложените текстове за диктовки са разнообразни по жанр и са свързани с теми от живота на съвременното дете.
Учебникът е преработен в съответствие с промените в учебната програма, като е добавен отделен урок, посветен на есе по морален проблем. Създаден е така, че да бъде полезен както при екипната работа в клас, така и в процеса на самоподготовката на учениците. Той съдържа:
• максимално кратко и ясно поднесена информация по предвидените от учебната програма теми;
Написан от утвърдени специалисти, учебникът представя произведенията от програмата по достъпен и интересен за деветокласниците начин. В неговите 180 страници са поместени целите или всички необходими откъси от изучаваните творби.
В съответствие с променитепромените в учебната програма, които влизат в сила от 2024/2025 г., Байрон се изучава със стихотворението „Как искам пак да съм дете“, а не с откъс от поемата „Дон Жуан“.
Читанката съдържа интересни и добре подбрани текстове с висока художествена и нравствено-етична стойност от съвременни автори и класици, като Иван Вазов, Дора Габе, Елисавета Багряна, Джани Родари, Астрид Линдгрен, Валери Петров, Мая Дългъчева, Маргарит Минков, Петя Кокудева и др.
Тетрадката по български език за 1. клас се използва заедно с буквара и читанката за обучението, организирано в чужбина. В нея са включени упражнения, чрез които се осъществява езиковото обучение, и такива, които подпомагат развитието на умения за устна и писмена комуникация в следбуквения етап на ограмотяване.
Тетрадка № 2 по писане е предназначена за буквения период. Тя съдържа упражнения за формиране на фонематичен слух, писане на буквите и техните елементи, препис на думи и изречения от ръкописен и печатен образец. В края на тетрадката са заложени теми за диагностика.
Читанката реализира целите на литературното обучение чрез произведения с висока художествена и нравствено-етична стойност от съвременни автори и класици, като Маргарит Минков, Мая Дългъчева, Михаил Вешим, Валери Петров, Дора Габе, Елисавета Багряна, Светослав Минков, Лафонтен, Джани Родари, Астрид Линдгрен и др. Отличава се със следните предимства:
възприемането на текстовете се улеснява …
В тетрадката по български език за 1. клас са включени множество упражнения, чрез които се осъществяват езиковото обучение и обучението за формиране на комуникативноречеви умения през следбуквения етап на ограмотяване. Задачите са насочени към усвояването на основни правописни правила и изграждането на навици за прилагането им. В края на тетрадката …
В учебника по български език за 2. клас са обособени две части. Едната е свързана с обучението по български език, а другата – с обучението за формиране на комуникативноречеви умения. Учебното съдържание е разпределено в четири основни раздела: „Речево общуване”; „Звуковете и буквите в българския език”; „Думите като части на …
Тетрадка № 1 по писане е предназначена за предбуквения период. Тя съдържа упражнения за писане на елементи на букви и съдейства за развитие на фината моторика. В тетрадката може да намерите и тест за входяща диагностика на учениците.
Модулът „Критическо четене” за 11. – 12. клас, профилирана подготовка по литература, с автори проф. д-р Владимир Атанасов и доц. д-р Ани Илков, представя задълбочени анализи върху произведенията от програмата, насочени към ученици с изявен интерес към предмета.
Тетрадка № 1 е продължение на темите от първата част на учебника по български език и съдържа:
упражнения за затвърдяване на наученото;
интересни текстове, тестови задачи, кръстословици, игрословици и др.
допълнителни текстове за диктовка или преписване в помощ на обучението по правопис;
самостоятелни работи за диагностика на входното и изходното ниво на учениците.
Със своите близо 90 000 речникови единици „Официален правописен речник на българския език” е най-пълният досега справочник от този тип.
Речникът има нормативен характер – правилата, формулирани в увода, и правописът на включените в словника думи са задължителни за писменото общуване.
Учебна тетрадка № 2 за 4. клас на „Просвета Плюс” е предназначена за развитие и усъвършенстване на комуникативноречевите компетентности на учениците и за обогатяване на речевия им опит. Включени са учебни задачи, насочени към затвърдяване на уменията за:
писмен подробен преразказ на кратък художествен и нехудожествен текст;
кратък преразказ на художествен и …