1 × BGN 12.00 BGN 10.80
Subtotal: BGN 10.80
Букварът дава възможност за различна продължителност на предбуквения и буквения етап и за избор между три варианта за работа – един, в случай че учениците усвояват четенето и писането с оптимални темпове; втори – ориентиран към първокласници, които постъпват в училище с усвоени начални умения за писане и четене и …
Читанката поставя основите на литературното обучение на първокласниците през следбуквения етап на ограмотяване. Подбрани са стойностни художествени текстове от различни жанрове, които са организирани тематично в няколко раздела. Следвани са двете основни цели на литературното обучение – формиране на умения за пълноценно възприемане и адекватно осмисляне на художествен текст чрез …
Букварът дава възможност за успешно обучение по начално четене през предбуквения и буквения етап на ограмотяването. Включеното учебно съдържание се характеризира с:
нагледност и достъпност;
интегралност и междупредметни връзки;
вариативност на учебните задачи;
диференциация на обучението.
Включените в читанката художествени текстове са подбрани съобразно следните тематични области: „Аз и моята Родина”, „Аз и моето семейство”, „Аз съм вече ученик”, „Аз и природата”, „Празници”, „Що е то?”, „В света на приказките”, „Весели игри”.
„Червеният буквар” на Владимир Попов, който през последните 15 години неизменно и категорично е № 1 в предпочитанията на началните учители, е с ново съдържание. След като ограмоти над 600 000 деца, той бе преработен така, че да отговаря на новата учебна програма по български език и литература за 1. …
Читанката е първият учебник, чрез който учениците се запознават с художествената литература. В нея са представени част от най-добрите произведения на българската и чуждестранната литература за деца – любими на много поколения. Включени са всички литературни видове, предвидени в учебната програма – приказка, разказ, стихотворение, гатанка.
Учебникът е съобразен с държавните образователни изисквания и специалните учебни програми на МОН за деца с увреден слух. Учебното съдържание е подчинено на постановката, диференциацията и автоматизацията на звуковете в българския език. Учебникът следва основните положения, заложени в концентричния и аналитико-синтетичния метод.
Учебникът е съобразен с държавните образователни изисквания и специалните учебни програми на МОН за деца с увреден слух. Учебното съдържание е подчинено на принципа на комуникацията – основна задача в този период е овладяването на диалогичната форма на речта.
Учебното помагало е предназначено за децата в българските училища зад граница. То осигурява обучението по първия модул „Български език като втори – ниво А 1.1”. Чрез него учениците усвояват граматически правилна българска реч, като езиковите категории се изучават на практическа основа. Дейностите в помагалото са насочени към:
устно изпълнение на задачите;
обогатяване …
Учебното помагало се състои от две части – буквар и читанка.
Първата част осигурява изучаването на звуковете и буквите от българската азбука и овладяванеto на четенето през периода на ограмотяване. По занимателен начин е постигнато съчетаване на честотния и лингвистичния принцип при организирането на учебното съдържание.
Тетрадката по писане № 1 за 1. клас подпомага обучението по писане през предбуквения етап на ограмотяване. Чрез упражненията в нея се усъвършенстват уменията на първокласниците да пишат елементите на буквите.
Тетрадката по писане № 2 за 1. клас включва множество задачи, чрез които се формират и затвърдят навиците за писане на ръкописните букви през буквения етап на ограмотяване. Тетрадката следва логиката на буквара и допълва учебното съдържание, включено в него.
В тетрадката по български език за 1. клас са включени множество упражнения, чрез които се осъществяват езиковото обучение и обучението за формиране на комуникативноречеви умения през следбуквения етап на ограмотяване. Задачите са насочени към усвояването на основни правописни правила и изграждането на навици за прилагането им. В края на тетрадката …
Тетрадката включва разнообразни и забавни задачи и игри, които са свързани с текстовете от читанката. Чрез тях се цели постигането на по-задълбочено разбиране на тези текстове и формирането на начална читателска култура.
Тетрадка № 1 е предназначена за обучение по писане през предбуквения етап в 1. клас. Всяка тема се разполага на разтвор в съдържателно единство със съответната тема в буквара. Елементите са представени съобразно степента на трудност за първокласниците. Учебните задачи са насочени към стимулиране на свързаното непрекъснато писане.
Тетрадка № 2 е предназначена за обучението по писане през буквения етап на 1. клас. Осигурено е тематично единство със съответната учебна тема в буквара.
Включените разнообразни по съдържание и форма задачи са насочени както към усвояване на графичната форма на ръкописната буква, така и към формиране на първоначални правописни умения …
Тетрадка № 3 е предназначена за систематизиране и затвърждаване на езиковите и комуникативноречевите умения на първокласниците.
Спазен е принципът за постепенно усложняване на учебните задачи.
Знанията, уменията и компетентностите се формират на практическа основа и с опора на сетивния опит на учениците.
Тетрадката към читанката за 1. клас е предназначена за разширяване и задълбочаване на литературните компетентности на учениците. Всяка страница от тетрадката съответства на тема в читанката.
Включените учебни дейности подпомагат както усъвършенстването на четивната техника, така и процесите на изграждането на първокласника като читател.