1 × BGN 19.00 BGN 17.10
Subtotal: BGN 30.60
Поставя се на продукти за които трябва да се показва секция “Заявки за учебната 20XX/20XX година”
Програмната система „АБВ 😊 игри” за първа възрастова група (деца на 3 – 4 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в три книжки (част 1 „Есен, зима”, част 2 „Пролет, лято” и част …
Програмната система „АБВ 😊 игри” за първа възрастова група (деца на 3 – 4 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в три книжки (част 1 „Есен, зима”, част 2 „Пролет, лято” и част …
Програмната система „АБВ 😊 игри” за първа възрастова група (деца на 3 – 4 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в три книжки (част 1 „Есен, зима”, част 2 „Пролет, лято” и част …
Програмната система „АБВ 😊 игри” за втора възрастова група (деца на 4 – 5 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в три книжки (част 1 „Есен, зима”, част 2 „Пролет, лято” и част …
Програмната система „АБВ 😊 игри” за втора възрастова група (деца на 4 – 5 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в три книжки (част 1 „Есен, зима”, част 2 „Пролет, лято” и част …
Програмната система „АБВ 😊 игри” за втора възрастова група (деца на 4 – 5 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в три книжки (част 1 „Есен, зима”, част 2 „Пролет, лято” и част …
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Букварът дава възможност за успешно обучение по начално четене през предбуквения и буквения етап на ограмотяването. Включеното учебно съдържание се характеризира с:
нагледност и достъпност;
интегралност и междупредметни връзки;
вариативност на учебните задачи;
диференциация на обучението.
Включените в читанката художествени текстове са подбрани съобразно следните тематични области: „Аз и моята Родина”, „Аз и моето семейство”, „Аз съм вече ученик”, „Аз и природата”, „Празници”, „Що е то?”, „В света на приказките”, „Весели игри”.
Тетрадка № 1 е предназначена за обучение по писане през предбуквения етап в 1. клас. Всяка тема се разполага на разтвор в съдържателно единство със съответната тема в буквара. Елементите са представени съобразно степента на трудност за първокласниците. Учебните задачи са насочени към стимулиране на свързаното непрекъснато писане.
Тетрадка № 2 е предназначена за обучението по писане през буквения етап на 1. клас. Осигурено е тематично единство със съответната учебна тема в буквара.
Включените разнообразни по съдържание и форма задачи са насочени както към усвояване на графичната форма на ръкописната буква, така и към формиране на първоначални правописни умения …