1 × BGN 4.90 BGN 4.41
Subtotal: BGN 8.82
Програмната система „АБВ 😊 игри” за първа възрастова група (деца на 3 – 4 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в три книжки (част 1 „Есен, зима”, част 2 „Пролет, лято” и част …
„Колко и защо?” ще разкрие на детето някои основни математически закономерности. Съдържанието е по теми в съответствие с ядрата: „Количествени отношения”, „Измерване”, „Пространствени отношения”, „Времеви отношение”, „Равнинни фигури”.
Познавателната книжка предлага:
идеи и варианти за поставяне на децата в разнообразни познавателни ситуации, за търсене и разкриване на елементарни закономерности;
възможности за …
Програмната система „АБВ 😊 игри” за първа възрастова група (деца на 3 – 4 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в три книжки (част 1 „Есен, зима”, част 2 „Пролет, лято” и част …
Програмната система „АБВ 😊 игри” за втора възрастова група (деца на 4 – 5 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в три книжки (част 1 „Есен, зима”, част 2 „Пролет, лято” и част …
Програмната система „АБВ 😊 игри” за втора възрастова група (деца на 4 – 5 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в три книжки (част 1 „Есен, зима”, част 2 „Пролет, лято” и част …
Съдържанието е структурирано в образователните ядра: „Количествени отношения”, „Измерване”, „Пространствени отношения”, „Времеви отношения”, „Равнинни фигури”. Книжката предлага:
разнообразни дейности и различни по вид и сложност задачи съобразно възрастовите особености на детето;
идеи и варианти за различни познавателни ситуации за интеграция с другите образователни направления.
Книжката е структурирана по теми според петте ядра: „Количествени отношения”, „Измерване”, „Пространствени отношения”, „Времеви отношения”, „Равнинни фигури”. В нея децата разкриват елементарни закономерности при определяне на математическите отношения и самостоятелно търсят и обосновават вариантите за решаване на задачите.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
„Колко и защо?” ще разкрие на детето някои основни математически закономерности. Съдържанието е по теми в съответствие с ядрата: „Количествени отношения”, „Измерване”, „Пространствени отношения”, „Времеви отношение”, „Равнинни фигури”.
Познавателната книжка предлага:
идеи и варианти за търсене и разкриване на математически закономерности;
възможности за интеграция с останалите образователни направления;
създаване на положителна нагласа към математиката.