1 × BGN 15.00 BGN 13.50
1 × BGN 8.90 BGN 8.01
1 × BGN 19.00 BGN 17.10
Subtotal: BGN 73.80
С помагалото „Голямото приключение. Български език за 1. клас“ децата ще направят първите уверени стъпки в света на знанието.
Книжката осигурява допълнителен учебен материал, който подпомага четенето и писането с изучаваните букви в 1. клас. Подходяща е за целодневно обучение или самоподготовка вкъщи.
Тетрадката по български език за 1. клас се използва заедно с буквара и читанката за обучението, организирано в чужбина. В нея са включени упражнения, чрез които се осъществява езиковото обучение, и такива, които подпомагат развитието на умения за устна и писмена комуникация в следбуквения етап на ограмотяване.
Учебното помагало се състои от две части – буквар и читанка.
Първата част осигурява изучаването на звуковете и буквите от българската азбука и овладяванеto на четенето през периода на ограмотяване. По занимателен начин е постигнато съчетаване на честотния и лингвистичния принцип при организирането на учебното съдържание.
Темите в помагалото по български език за 2. клас за подпомагане на обучението, организирано в чужбина, са разделени в два блока – „Български език“, свързан с езиковото обучение, и „Общуване и текст“, подпомагащ развитието на умения за устна и писмена комуникация.
Обучението по български език обхваща двадесет теми.
Тетрадката по писане се използва в единство с буквара и читанката за обучението, организирано в чужбина. Тя осигурява овладяване на изучаваните ръкописни букви.
Читанката осигурява обучението по литература по втория модул от учебната програма по български език и литература за 2. клас за обучението, организирано в чужбина. Предложените в нея художествени текстове представят многообразието от теми, свързани с българските духовни ценности, през погледа на съвременното дете. Четивата са кратки по обем и достъпни от гледна точка на четивната техника на обучаваните второкласници от българските училища зад граница.
Тетрадката е продължение на темите от първата част на учебното помагало по български език за 2. клас за подпомагане на обучението, организирано в чужбина. В нея има забавни задачи и игри, чрез които учениците затвърдяват придобитите в хода на урока знания и умения по дадена тема.
Тетрадката съдържа разнообразни задачи, интересни текстове, игрословици и други упражнения, които са насочени към разширяване, затвърдяване и систематизиране на придобитите знания по български език по темите от първата част на учебното помагало. Към темите има учебни задачи и тестови въпроси за проверка и самопроверка на знанията.
Темите в помагалото по български език за 3. клас за подпомагане на обучението, организирано в чужбина, са разпределени в две части – „Български език“, свързана с езиковото обучение, и „Общуване и текст“, подпомагаща развитието на умения за устна и писмена комуникация.
В първата част на помагалото са включени двадесет теми от учебната програма по български език.
Помагалото за четвъртокласниците, които се обучават в български училища зад граница, повтаря структурата на предходните учебни пособия – за второкласниците и третокласниците. Основните теми от учебната програма отново са разгърнати в две части – „Български език“, свързана с езиковото обучение, и „Общуване и текст“, подпомагаща развитието на умения за устна и писмена комуникация.
Читанката за 3. клас, предназначена за подпомагане на обучението, организирано в чужбина, е в две части. Основната ѝ част е за задължителното обучение по литература по втория модул от учебната програма. В нея са включени любими произведения от българската класическа и съвременна детска литература и от фолклора.
Читанката за 4. клас съдържа само текстове от българската класическа и детска литература, за да видят учениците красотата на българското художествено слово и да се докоснат до духовните ценности на българина. Текстовете са кратки и съдържателни, с ясно изразено авторово послание. Пет литературни творби са представени като част от книги, които се нареждат последователно на етажерка.
Тетрадката към помагалото по български език за 4. клас съдържа уроци за затвърдяване на наученото. Чрез упражненията в нея се подпомагат осмислянето и усвояването на придобитите знания по темите в първата част на учебното помагало за обучението, организирано в чужбина.
В тетрадката са включени:
Тетрадката разширява методическия апарат към текстовете в читанката за 4. клас за подпомагане на обучението зад граница. Включени са интересни въпроси, занимателни игрословици и забавни задачи, които:
• усъвършенстват четивната техника;
Тетрадката към читанката за 2. клас за обучението, организирано в чужбина, е предназначена за съвместна работа с помагалото в уроците за възприемане на художествените произведения, като по този начин се постига завършеност на учебния процес.
Тетрадката включва многообразие от учебни задачи, които целят:
Всяка страница в тетрадката съответства на урочна тема в читанката. Задачите са разнообразни по форма ‒ с избираем и със свободен отговор. Предоставя се възможност за писмена изява на третокласниците по повод на изучаваната художествена творба.
„Моят кора_ потъна.
Попаднах на с_мотен остро_.
Той прилича на триъгълник. Измъчва ме гла_.
Много се стр_хувам. Спасете ме!
Робинзон“
С това писмо в бутилка с изтрити от водни пръски букви започват приключенията във „Вълшебно лято” – весела ваканционна книжка след 1. клас.
В страната Лудория президентът се сменя всяка седмица, а президент става онзи, който спечели състезанието по решаване на кръстословици. Президентстването, както и всяка друга работа там, не е трудно, защото всяка седмица има пет почивни и само два работни дни.
Учебното помагало е предназначено за децата в българските училища зад граница. То осигурява обучението по първия модул „Български език като втори – ниво А 1.1”. Чрез него учениците усвояват граматически правилна българска реч, като езиковите категории се изучават на практическа основа. Дейностите в помагалото са насочени към:
устно изпълнение на задачите;
обогатяване …
Предлагаме Ви два варианта аудиодиктовки за предстоящото национално външно оценяване. Те са придружени с подробни инструкции за слушане и записване на текста. Включен е прочит на цели изречения, предхождащ диктуването на отделни смислови части.