2 × BGN 6.90 BGN 6.21
Subtotal: BGN 12.42
Помагалото „Голямото приключение. Математика за 1. клас“ е предназначено за самоподготовка по математика в 1. клас в условията на целодневното обучение. То подпомага самоподготовката на първокласниците, която е съществена част от обучителния процес.
Обучението по математика постепенно променя своя фокус от преподаване на знания към овладяване на ключови компетентности и развиване на способности за решаване на проблеми. Съществена част в този процес е осъществяването на диагностика на базата на ясно и точно дефинирани компетентности като очаквани резултати от обучението. Така учителят лесно може да определи какво знае и умее всеки ученик и на какво трябва да обърне повече внимание.
Настоящото помагало със самостоятелни работи за 2. клас е разработено в контекста на променящия се фокус в обучението по математика – от преподаване на знания към овладяване на ключови компетентности и развиване на способности за решаване на проблеми. В него са обособени две части.
Първата част е предвидена за работа на второкласниците и включва 13 самостоятелни работи (всяка в два варианта). С тях се осъществява диагностика на компетентностите на учениците след изучаването на всяка тема от учебното съдържание за текстовите задачи и геометричните фигури.
Промяната на фокуса на обучението по математика от преподаване на знания към овладяване на ключови компетентности и способности за решаване на проблеми се реализира чрез компетентностния подход. Съществена част в този процес е осъществяването на диагностика на базата на ясно и точно дефинирани компетентности като очаквани резултати от обучението. Това позволява на учителя лесно да определи какво знае и умее всеки ученик и на какво трябва да обърне повече внимание.
Разработката на настоящото помагало е изцяло съобразена с процеса на изместване на фокуса в обучението по математика. Съществена част в този процес е осъществяването на диагностика на базата на ясно и точно дефинирани компетентности като очаквани резултати от обучението. Това позволява на учителя лесно да установи знанията и уменията на всеки ученик и на какво е нужно да обърне повече внимание.