2 × 6.90 лв. 6.21 лв.
Междинна сума: 12.42 лв.
Втората част на „Официалния правописен речник на българския език” е посветена изцяло на глагола, наречен от акад. Александър Теодоров-Балан „слонът на българската граматика”. Това обособяване се налага, за да може в словника на речника да бъде включен голям обем от активния речников състав на книжовния български език, използван през последните …
Учебникът е съобразен с държавните образователни изисквания и специалните учебни програми на МОН за деца с увреден слух. Учебното съдържание е подчинено на постановката, диференциацията и автоматизацията на звуковете в българския език. Учебникът следва основните положения, заложени в концентричния и аналитико-синтетичния метод.
Учебникът е съобразен с държавните образователни изисквания и специалните учебни програми на МОН за деца с увреден слух. Учебното съдържание е подчинено на принципа на комуникацията – основна задача в този период е овладяването на диалогичната форма на речта.
Учебникът е съобразен с държавните образователни изисквания и специалните учебни програми на МОН за деца с увреден слух. Учебното съдържание се разширява и усложнява, като продължава да се поставя акцент върху диалогичната форма на речта и граматичните категории, но наред с това се осъществява и работа над свързаната реч на …
Учебникът е съобразен с държавните образователни изисквания и специалните учебни програми на МОН за деца с увреден слух. Продължава тенденцията на разширяване и усложняване на знанията и уменията от 1. и 2. клас. Паралелно се осъществява работата върху диалогичната и монологичната реч.
Учебното помагало по български език за 5. клас (ниво А2+) е създадено от опитни преподаватели по български език за чужденци. Доц. Петя Несторова, Андония Куцарова и Мая Андонова са вложили в него оригинални методически идеи, проверени в практиката и доказали своята висока резултатност.
Учебното помагало по български език за 6. клас (ниво В 1.1) е втората част от поредицата учебни помагала на издателство „Просвета”, предназначени за обучението, организирано в чужбина. В него е вложена оригинална авторска концепция – плод на богатия и успешен опит на доц.