2 × 6.90 лв. 6.21 лв.
Междинна сума: 12.42 лв.
Поставя се на продукти за които трябва да се показва секция “Заявки за учебната 20XX/20XX година”
Дидактическата философия на учебника е ориентирана пряко към активното обучение и овладяването на компетентности. Урочните статии са написани на достъпен и разбираем за четвъртокласниците език. Учебното съдържание включва знания за природните области на България и за важни събития от Освобождението на България до наши дни.
Учебникът е създаден така, че да е полезен за подготовката на учениците за Националното външно оценяване в края на 10. клас. Той съдържа:
кратка и ясна информация по предвидените от учебната програма теми;
лесно приложими алгоритми за анализ и редактиране на текст;
практически насоки за създаване на аргументативен текст;
просто и в същото време …
При създаването на учебника авторите са се ръководили от идеята учениците и учителите да работят с удоволствие. Използвани са най-добрите методически практики, като утвърденият в нашето училище опит се съчетава с нови, атрактивни подходи. Учебникът се отличава със следните предимства:
дава възможност за самостоятелно учене;
системност и яснота при въвеждане на новите …
Какво свързва романа „Сто години самота“ на нобелиста Габриел Гарсия Маркес с повестта „Гераците“ на Елин Пелин? В какво се изразява духовното родство между Емили Дикинсън и Атанас Далчев? На тези и на много други загадки отговаря учебникът по литература за 10. клас на издателство „Просвета – София“. В него са поместени целите произведения или необходимите откъси от творбите, предвидени за изучаване в 10. клас.
Новият учебник за 10. клас е създаден от най-опитните автори на „Просвета” – утвърдени специалисти и компетентни учители. Той съдържа всички елементи, гарантиращи съвременно интерактивно обучение. Съдържанието на деветте програмни раздела е обхванато в:
• 72 теми за нови знания;
• 14 тематични упражнения;
• 9 теми за преговор и обобщение.
Интерактивен – това е най-точното и най-краткото определение за този учебник. В него достъпното и интересно изложение на основни философски проблеми се съчетава с разнообразни възможности учениците сами да изследват философското познание, публичния живот и личния си опит.
Учебникът по биология и здравно образование за 10. клас на издателство „Просвета” ще пренесе учениците в чудния микросвят на гените и хромозомите, ще разкрие пъстрия калейдоскоп на биосферата и ще ги върне назад във времето, когато се е зараждал животът на Земята.
Учебното съдържание е съобразено с изискванията на новата учебната програма по физика и астрономия, влизаща в сила за учебната 2024/2025 година, където от колона „нови понятия“ отпадат формулите за физичните величини и закономерности и се добавят в нова част, представени в табличен вид. Отпада също като очакван резултат обяснението на феромагнетизма с образуването на магнитни домени.
Учебникът е преработен в съответствие с новите изисквания на учебната програма по химия и опазване на околната среда, които са в сила от 2024/2025 година. Промените са свързани с отпадане на понятията необратими и обратими химични процеси, хидролиза, материали, вулканизация и др.
Изключително модерен учебник, написан с уважение към учителите и порасналите ученици от 10. клас. Текстовете са предимно информативни, популярни и разбираеми и следва да се възприемат като работен модел за урока по музика.
Учебникът се отличава с кратки, но изчерпателни уроци и с елегантно графично оформление. Изключително занимателно са развити темите за живота и професията на художника в модерната епоха, за неговия творчески процес и индивидуален стил. Класически примери илюстрират политическото и протестното изкуство.
Задачите към уроците са разнообразни и включват:
Първата част на учебника е предназначена за учениците, които започват изучаването на руски език от нулево ниво или имат известни познания по езика.
Учебникът предлага:
• 7 теми с логично свързани теми;
• граматика, която е тясно интегрирана в комуникативния процес и се въвежда стъпка по стъпка на контрастивен принцип;
Втората част разширява и надгражда усвоените знания, като осъществява постоянен преговор на изученото в нов контекст. Подходът на обучение е комуникативен и чрез разнообразни задачи учениците се стимулират да общуват на чуждия език. Голямо внимание се отделя на зрителната и слуховата нагледност.
Учебната тетрадка следва структурата на учебника. В нея са разработени разнообразни упражнения за усвояване и затвърдяване на лексиката и граматичния материал, за усвояване на правописа, за развиване на езиковите умения. В тетрадката са включени проекти по всяка тема, упражнения по фонетика, а също и портфолио.
Учебната тетрадка следва структурата на учебника. В нея са разработени разнообразни упражнения за усвояване и затвърдяване на лексиката и граматичния материал, за усвояване на правописа, за развиване на езиковите умения. В тетрадката са включени упражнения за слушане и проекти по всяка тема.
Учебната тетрадка по английски език за 4. клас е неразделна част от езиковата система по английски език HELLO! NEW EDITION за началния етап на обучение. Съдържа разнообразни упражнения за затвърдяване на учебното съдържание, представено в учебника.
Учебната тетрадка следва структурата на учебника. Съдържа разнообразни упражнения за затвърдяване на учебния материал. Включва задачи, подходящи за домашна работа. Предлага интересни познавателни текстове с разнообразни задачи към тях.
В тетрадката по музика материалът е структуриран и съобразен с последователното възприемане и усвояване на знанията в учебника. Тя ги допълва и обогатява. Внася интересни игрови елементи с помощта на:
разнообразни задачи;
забавни текстове;
ребуси и кръстословици.
Учебното помагало е част от комплекта по технологии и предприемачество за 4. клас на „Просвета – София”. Осигурява:
необходимите материали за работа с учебника;
разгъвки и изображения от хартия и картон;
плик с допълнителни материали за изработване на изделия.
Тетрадката по човекът и обществото е полезно помагало, с което учениците успешно се подготвят по всички теми в учебника. Разработките в нея са подчинени на основната цел да подпомогнат усвояването, разбирането, осмислянето и систематизирането на знанията от децата.