1 × 6.90 лв. 6.21 лв.
Междинна сума: 61.02 лв.
Програмната система „АБВ 😊 игри” за първа възрастова група (деца на 3 – 4 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в три книжки (част 1 „Есен, зима”, част 2 „Пролет, лято” и част …
С книжката „Хайде да рисуваме” детето развива изобразителните си способности, художествено-естетическата и визуално-комуникативната си култура. Съдържанието е структурирано по теми и отразява единството и взаимодействието на художественото възприемане, художественото пресъздаване и изобразителното творчество. Предлага идеи и варианти за използване на:
тренировъчно-диагностични упражнения;
модулни елементи за творческо решаване на изобразителните задачи.
Програмната система „АБВ 😊 игри” за първа възрастова група (деца на 3 – 4 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в три книжки (част 1 „Есен, зима”, част 2 „Пролет, лято” и част …
Програмната система „АБВ 😊 игри” за първа възрастова група (деца на 3 – 4 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в три книжки (част 1 „Есен, зима”, част 2 „Пролет, лято” и част …
Програмната система „АБВ 😊 игри” за втора възрастова група (деца на 4 – 5 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в три книжки (част 1 „Есен, зима”, част 2 „Пролет, лято” и част …
Програмната система „АБВ 😊 игри” за втора възрастова група (деца на 4 – 5 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в три книжки (част 1 „Есен, зима”, част 2 „Пролет, лято” и част …
Програмната система „АБВ 😊 игри” за втора възрастова група (деца на 4 – 5 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в три книжки (част 1 „Есен, зима”, част 2 „Пролет, лято” и част …
„Хайде да рисуваме!” дава възможност на детето творчески да овладява умения и отношения, свързани с изобразителното творчество и култура. Съдържанието е структурирано по теми, а предвидените в тях изобразително-практически задачи са съобразени с възрастта на детето.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Поредицата се състои от четири книжки, подредени на сезонен принцип – есен, зима, пролет и лято ‒ и албум от 64 картона с работни материали по изобразително изкуство и конструиране и технологии. Тя утвърждава мястото и ролята на образователните игри при подготовката на децата за училище.
Познавателната книжка „Хайде да рисуваме!” помага на детето:
да възприема и пресъздава особеностите и конструкцията на прости обекти от заобикалящата го среда;
да се запознае с различни пособия и изобразителни материали и да ги използва при рисуване, моделиране и апликиране.
Съдържа страници за проследяване на постиженията на децата – входно и изходно ниво.
Познавателната книжка помага на детето да опознае себе си и света чрез изобразителното изкуство. Усъвършенства уменията му да рисува, моделира и апликира, като използва различни пособия, материали и техники. Развива познавателните и изобразителните му способности. Съдържа страници за проследяване на постиженията на децата – входно и изходно ниво.