Намиране на издания
За намиране на желаните от Вас издания можете да използвате търсачката, както и да филтрирате по категории от менютата на сайта.
От основното меню „ВСИЧКИ КАТЕГОРИИ” можете да изберете конкретен клас и предмет. Можете също така да филтрирате по тип издание от менютата „ПОМАГАЛА ЗА НВО”, „ПОМАГАЛА ЗА МАТУРИ”, „STEM”, „АБОНАМЕНТИ”.
Сайтът ще зареди всички издания, които отговарят на Вашето търсене.
Филтриране на търсенето
Вляво на екрана ще намерите и допълнителното меню за филтриране на търсенето.
Добавяне на издание в кошницата
Ако сте избрали издание и искате да го купите, натиснете бутона „Купи”. В горния десен ъгъл на екрана ще се появи малко прозорче, което ще Ви информира, че сте добавили продукта успешно в кошницата.
Въвеждане на данни за доставката
На страницата за завършване на поръчката въведете данни за получател и адрес за доставка.
– Въведете две имена, телефон за връзка и имейл адрес.
– Започнете да изписвате в полето „Населено място” наименованието на населеното място за доставка, например София, изчакайте няколко секунди и изберете от предложения списък.
– След избор на населено място изберете начин на доставка.
– При избран метод „До адрес” попълнете необходимите полета.
– При избран метод „До офис” изберете от падащото меню офис на „Спиди”.
– При избран метод „До автомат на Спиди” изберете от падащото меню съответния автомат.
Ако желаете фактура, изберете опцията „Искате ли фактура?” и попълнете необходимите полета.
Избиране на метод на плащане
Плащането може да се осъществи чрез наложен платеж при доставка от куриерска фирма „Спиди” или чрез ОНЛАЙН плащане с кредитна или дебитна карта през системата Borica, както и през порталите за разплащане на ePay.bg.
Научете повече на Методи за плащане и доставка.
Общи условия
Преди да натиснете бутона „ПОРЪЧВАНЕ”, е необходимо да се запознаете с Общите условия на сайта и да маркирате, че сте съгласни с тях.
Потвърждение на поръчка
За да завършите Вашата поръчка за печатни заглавия, след натискане на бутона „ПОРЪЧВАНЕ” е необходимо да я потвърдите през линка, изпратен на посочения от Вас имейл адрес.
Проследяване на пратката
След като обработим Вашата поръчка, на посочения от Вас имейл ще получите информация с линк за проследяване на пратката и дата за доставка.
Моля проверете в папка „СПАМ”. Понякога писмата от сайта попадат там.
Информация относно статуса на поръчката Ви може да намерите и на сайта, в меню „Профил”, секция „Поръчки”, ако сте направили поръчката като регистриран потребител.
ВАЖНО: * Поръчки по телефон не се приемат!
* Потвърдени поръчки не могат да бъдат коригирани и/или обединявани!